Enlaces

lunes, 16 de enero de 2012

Alimentación colombiana: froitas

Tomate de árbore

Unha das principais vantaxes de vivir nun país tropical é a variedade de froitas... Aquí como moita froita, pero case ningunha das que comía en Galicia. Ahí vai unha mostra.

Tomate de árbore por dentro
O tomate de árbore ó principio non me chistaba moito, pero co tempo converteuse nunha das miñas froitas favoritas... mmmmmmm.....

Granadilla

Granadilla por dentro
 A granadilla non creo que a volva a probar. Merqueina un día para ver que tal sabía, esperándome algo similar ás granadas que hai aí, pero... Ten unha textura babosa, parece qe estás comendo vermes ou blandiblú. Non está mala, pero realmente é desagradable comela...

Maracuyá 
 A maracuyá é do estilo da granadilla pero máis grande e de cor amarelo intenso. Tampouco vai ser das miñas froitas favoritas, pero soa súper exótico comer maracuyá, non si?

Pitahaya 
 A pitahaya téñoa no froiteiro pendente de probar. A pinta éche ben estrana, a ver que tal sabe...

Uchuvas

Uchuvas
As uchuvas son as miñas preferidas. Eu téñoas visto en Galicia, pero ahí chámanlles physallis. O caso é que me encantan e que me dou nelas coma un animal!

Hai moitas máis (curuba, lulo, guanábana, etc.), se me da a virada igual lles tiro unhas fotos e fago unha segunda parte.

2 comentarios:

  1. pois a pitahaya esa ten pinta de ser peor aínda ca granadilla... bon appétit!

    ResponderEliminar
  2. Pois non, non che ten moi boa pinta, pero teño ganas de probala!

    ResponderEliminar