Enlaces

jueves, 5 de enero de 2012

A miña oficina

Torres A e B do edificio "Los Venados". Eu traballo na  pequena

Aínda que ata agora todas as miñas publicacións estaban relacioandas co lecer e as viaxes, a Bogotá vin a traballar, aínda que non o creades, e pásome 5 de cada 7 días metido na oficina...

Aquí vos deixo unhas fotos que testemuñan que a oficina Pexga de Bogotá existe:

Vistas dende a oficina

Vista dos cerros dende a oficina

O meu sitio
Como vedes, dende o oitavo piso no que está a oficina haiche unhas boas vistas da cidade e dos cerros, pero eu non teño a sorte de desfrutalas... A min puxéronme mirando cara os trapos, que para eso son o bolseiro...

Vistas dende o meu posto de traballo

E xa sen estenderme máis, déixovos as últimas fotos.




No hay comentarios:

Publicar un comentario