Enlaces

lunes, 13 de agosto de 2012

A laguna de Tota

Navegando pola laguna
Aínda non conseguín reunir o resto das fotos da viaxe por Boyacá (á miña cámara acabóuselle a batería a metade de excursión), polo que non dipoño de tódalas fotos que quixera para ilustrar a visita á laguna de Tota... Esto é todo do que teño polo momento...


Primeiro mirador que atopamos sobre a laguna, pagou a pena chegar ata aquí
A laguna de Tota é o lago máis grande do país e na súa ribeira atópase a praia natural de area branca máis alta do mundo, xa que está situada a 3.015 metros sobre o nivel do mar. Como podedes imaxinar, ó estar a tanta altura, nesta praia pódese facer de todo menos tomar o sol, porque hai un frío de carallo. Bañarse tampouco semella ser unha gran idea pero...

Desfrutando do día de praia no chiringuito
...ben mirado, son galego demáis como para que un pouco de vento frío e auga ben fresca me arreden de darme un bo baño nesta paraxe tan semellante ás fermosas rías galegas. Polo tanto, non desaproveitei a oportunidade de me bañar na praia de area máis alta do mundo; agora xa me queda outra cousa menos por facer na vida.

Vaia corpo xeitoso que teño!
Por certo, visto o corpo que se me está a quedar cos anos, deste mes non paso sen apuntarme ó ximnasio para poñer cada cousa onde ten que estar.



(O video non é meu, pero pódese apreciar a beleza da paisaxe e as semellanzas coas rías).

No hay comentarios:

Publicar un comentario