Enlaces

miércoles, 18 de julio de 2012

14 de xullo, día de Francia

Monsieur, con Ferrero Rocher nos ha conquistado...
14 de xullo: día da festa nacional francesa, evento na casa do embaixador. Pensando que non me deixarían entrar coa miña cámara optei por non levala, así que só me quedou esta foto prestada tomada cun teléfono móvil para testemuñar que estiven alí.

Un pouco de viño, un pouco de paté, algúns doces e licores típicos servidos por uns camareiros de primeira categoría e listo, polo demáis, unha festa coma outra calquera con música "main stream" e xente bébeda, eso sí todos moi elegantes (ou horteras, depende de como se mire). Botei en falta un camareiro cunha desas pirámides inagotables de Ferrero Rocher como as dos anuncios, que decepción!




Pero voltando o principio... non levei a miña cámara, que erro tan grave!, porque non hai palabras para describir a prea que levaba a dona do embaixador... Como me gustaría poder ter unha foto ou, mellor aínda, un video cos seus momentos estelares!...

Sinto ser eu quen vos teña que informar do que sucede nestas festas despóis de qe so do Hola tomen as súas fotos, pero debedes saber que os "importantes" tamén beben; e como beben!

No hay comentarios:

Publicar un comentario